عنوان | رسالہ | شمارہ | موضوع | صفحات | |
---|---|---|---|---|---|
اسی فیصد بائبل خلافِ واقعہ ہے | الشریعہ | 1992-11 | عیسائیت: بائبل و دیگر سماوی کتب | 11 - 12 | |
علامہ (عبداللہ یوسف علی) کی تفسیر قرآن کا ایک مطالعہ | الشریعہ | 1990-8 | نوٹ: اس حصے میں شخصیات کے اصل ناموں کی بنا پر حروفِ تہجی کی ترتیب سے رکھا گیا ہے تاکہ ایک شخصیت پر مقالات ، تبصرے ایک ہی جگہ دستیاب ہوں، شخصیات کے حوالے سے دیگر موضوعات دیکھنے بھی مناسب ہوں گے۔ مزید برآں غازیان کے حوالے سے دیکھیے: ’’ایمان وعقائد میں عظمت | 15 - 22 | |
بائبل میں رد و بدل | الشریعہ | 1993-1 | عیسائیت: بائبل و دیگر سماوی کتب | 16 - 18 | |
سخت سزائیں اور کتب و امم سابقہ | الشریعہ | 1990-2 | فلسفہ سزا | 18 - 20 | |
تلاوتِ قرآن مجید باعثِ خیر و برکت ہے | الشریعہ | 1989-12 | اسلام پر ’’اعتراضات‘‘ | 19 - 21 | |
عیسائی اور یہودی نظریہ الہام | الشریعہ | 1990-7 | عیسائیت | 20 - 23 | |
عہدِ عتیق میں ردوبدل-۲ | الشریعہ | 1993-3 | عیسائیت: بائبل و دیگر سماوی کتب | 25 - 27 | |
عہدِ عتیق میں ردوبدل-۱ | الشریعہ | 1993-2 | عیسائیت: بائبل و دیگر سماوی کتب | 25 - 28 | |
بائبل اور گستاخِ رسولؐ کی سزا | الشریعہ | 1994-8 | عیسائیت: بائبل و دیگر سماوی کتب | 27 - 30 | |
بائبل اور گستاخِ رسولؐ کی سزا | الشریعہ | 1994-8 | قانون توہینِ رسالتؐ | 27 - 30 | |
پوپ کی جائے رہائش: ویٹی کن سٹی سٹیٹ | الشریعہ | 1992-10 | عیسائیت | 28 - 29 | |
پاکستان میں مسیحیت از محمد نادر رضا صدیقی | الشریعہ | 1993-1 | عیسائیت | 29 - 30 | |
کیا حضرت سیّدہ ہاجرہؑ لونڈی تھیں؟ | الشریعہ | 1991-8 | سیّدنا ابراہیم علیہ السلام | 29 - 32 | |
مندجات شمارہ مارچ۱۹۹۲ء پر تبصرہ اور ادارے کا نقطۂ نظر | عالم اسلام اور عیسائیت | 1992-5 | رسائل و جرائد: بترتیب حروفِ تہجی | 30 - 31 | |
عالم عیسائیت کی طرف سے گستاخ رسولؐ ایکٹ کی مخالفت کے اسباب | ترجمان الحدیث | 1999-3 | قانون توہینِ رسالتؐ | 31 - 31 | |
بسلسلہ مولانا (رحمت اللہ کیرانوی) اور ان کی تالیف اظہار الحق | عالم اسلام اور عیسائیت | 1993-8 | نوٹ: اس حصے میں شخصیات کے اصل ناموں کی بنا پر حروفِ تہجی کی ترتیب سے رکھا گیا ہے تاکہ ایک شخصیت پر مقالات ، تبصرے ایک ہی جگہ دستیاب ہوں، شخصیات کے حوالے سے دیگر موضوعات دیکھنے بھی مناسب ہوں گے۔ مزید برآں غازیان کے حوالے سے دیکھیے: ’’ایمان وعقائد میں عظمت | 31 - 32 | |
پاکستان میں مسیحی، مسلم مکالمہ | عالم اسلام اور عیسائیت | 1995-11 | بین المذاہب | 31 - 32 | |
کیاگستاخِ رسولؐ کی سزا کا قانون واقعی مسیحی حقوق کی پامالی ہے؟ | الشریعہ | 1994-8 | قانون توہینِ رسالتؐ | 31 - 35 | |
عالمِ اسلام اور عیسائیت کے سر ورق پرصلیب کا نشان کیوں؟ | عالم اسلام اور عیسائیت | 1994-2 | رسائل و جرائد: بترتیب حروفِ تہجی | 32 - 32 | |
عالمِ اسلام اور عیسائیت کے سر ورق پرصلیب کا نشان کیوں؟ | عالم اسلام اور عیسائیت | 1994-2 | عیسائیت | 32 - 32 | |
مسیحی مبشرین میں بغرضِ تبشیر زبانیں سیکھنے کی لگن | عالم اسلام اور عیسائیت | 1995-6 | عیسائیت | 32 - 32 | |
ایسٹر، قدیم بت پرستی کا ایک جدید نشان | الشریعہ | 1990-5 | عیسائیت | 34 - 34 | |
یہودیوں کا خدا بھی ایک دیوتاتھا | الشریعہ | 1991-2 | یہودیت | 34 - 38 | |
عہدِ عتیق میں ردوبدل-۴ | الشریعہ | 1993-11 | عیسائیت: بائبل و دیگر سماوی کتب | 41 - 44 | |
قضیہ اقلیتوں کے مساوی حقوق کا | ترجمان الحدیث | 1999-6 | پاکستان: حالات و واقعات، متفرق | 44 - 45 | |
قضیہ اقلیتوں کے مساوی حقوق کا | ترجمان الحدیث | 1999-6 | فقہی مسائل: غیرمسلم | 44 - 45 | |
مسیح کی آمد ثانی | ترجمان الحدیث | 2000-5 | عیسائیت | 46 - 47 | |
یہودی پیشوا کے حیران کن انکشافات | الحق | 1990-12 | یہودیت | 47 - 50 | |
سندھی اخبار روزنامہ ’’عبرت‘‘ کی اللہ کی شان میں گستاخی | الحق | 1993-4 | ایمان باللہ: توحید | 48 - 50 | |
سندھی اخبار روزنامہ ’’عبرت‘‘ کی اللہ کی شان میں گستاخی | الحق | 1993-4 | رسائل و جرائد: بترتیب حروفِ تہجی | 48 - 50 | |
عیسائیوں کا نظریہ خدا | الحق | 1992-1 | عیسائیت: بائبل و دیگر سماوی کتب | 51 - 55 | |
مسیحیت کے علمبرداروں کا سیاہ چہرہ | الحق | 1993-5 | عیسائیت | 51 - 57 | |
سلمان رشدی برطانیہ کا ایجنٹ ہے | الحق | 1994-7 | رسالتؐ: گستاخِ رسولؐ | 52 - 52 | |
ھل المسیح کلمۃ اللہ؟ | الشریعہ | 1991-3 | سیّدنا عیسیٰ علیہ السلام | 53 - 54 | |
حین مات الا لہ | الشریعہ | 1991-2 | متفرق مقالات | 53 - 54 | |
النصاریٰ راسخون فی الوثنیۃ | الشریعہ | 1991-7 | عیسائیت | 53 - 56 | |
من ھو وارث ابراہیمؑ | الشریعہ | 1990-11 | سیّدنا ابراہیم علیہ السلام | 54 - 56 | |
ٹائمز آف لندن کا فکر انگیز تجربہ | الحق | 1993-4 | تحریک آزادیِ برصغیر | 55 - 56 | |
ٹائمز آف لندن کا فکر انگیز تجربہ | الحق | 1993-4 | رسائل و جرائد: بترتیب حروفِ تہجی | 55 - 56 | |
فتنۂ قادیانیت اور مولانا دریابادی (عبدالماجد دریا بادی) | الحق | 1990-2 | قادیانی شخصیات: متفرق | 56 - 56 | |
فتنۂ قادیانیت اور مولانا دریابادی (عبدالماجد دریا بادی) | الحق | 1990-2 | نوٹ: اس حصے میں شخصیات کے اصل ناموں کی بنا پر حروفِ تہجی کی ترتیب سے رکھا گیا ہے تاکہ ایک شخصیت پر مقالات ، تبصرے ایک ہی جگہ دستیاب ہوں، شخصیات کے حوالے سے دیگر موضوعات دیکھنے بھی مناسب ہوں گے۔ مزید برآں غازیان کے حوالے سے دیکھیے: ’’ایمان وعقائد میں عظمت | 56 - 56 | |
بھارتی مسلمانوں کی حالتِ زار | الحق | 1993-3 | رسائل و جرائد: بترتیب حروفِ تہجی | 57 - 57 | |
بھارتی مسلمانوں کی حالتِ زار | الحق | 1993-3 | ہندوستان: مسلم اقلیت | 57 - 57 | |
لندن میں ہنی مون کی چھٹی بھی منظور ہو گئی | الحق | 1994-9 | برطانیہ | 61 - 61 | |
لندن میں ہنی مون کی چھٹی بھی منظور ہو گئی | الحق | 1994-9 | رسائل و جرائد: بترتیب حروفِ تہجی | 61 - 61 | |
تعلیمی اداروں کی رجسٹریشن فیس کی مذمت | الحق | 1996-6 | یونیورسٹیاں اور کالجز | 61 - 61 | |
پاکستان میں عیسائی اقلیتیں: ایک نظر میں! | محدث‘لاہور | 2000-12 | عیسائیت | 85 - 100 | |
استدراک’’جذبہ اخوت اور ہمارے حقوق‘‘ | عالم اسلام اور عیسائیت | 1999-7 | عیسائیت | 88 - 93 | |
مطالعہ مسیحیت کے حوالے سے مراسلہ نگار کا کام | عالم اسلام اور عیسائیت | 1998-7 | عیسائیت | 95 - 96 | |
مطالعہ مسیحیت کے حوالے سے مراسلہ نگار کا کام | عالم اسلام اور عیسائیت | 1998-7 | کتابیات | 95 - 96 |